torsdag 9 oktober 2008

Vår hall har blivit för liten...

Efter att ha fått tillökning står det klart att vår hall har blivit för liten. Plötsligt står det en vagn och en bilbarnstol inklämd framför skohyllan. Vi börjar nu sakta planera för en eventuell utbyggnad. Detta medför att jag nu har svårt att somna på nätterna… I mitt huvud planeras det med ritningar och idéer på en potentiell hallutbyggnad. Älskar att få nya rum och projekt att inreda, hoppas nu bara att det blir verklighet. Mina första tankar var att ha en ljus och luftig hall med många fönster. Nu har jag dock ändrat mig till ett mer praktiskt alternativ. Troligen kommer min skiss att bli en hall med max ett fönster . Detta eftersom jag vill få plats med mycket förvaring, både till barnjackor mössor och skor (har även mani på att köpa skor, något som jag inte kommer att ta upp i denna blogg…). Får återkomma senare med eventuella framsteg i vår utbyggnad!

Inga kommentarer: