måndag 8 februari 2010

Award!

Jag har fått en award! Det är min första och kommer från Kreativ Blogger. Nu känner jag mig hedrad och stolt!


Tack "Ängeln", känner mig glad som kan bidra till lite inredningsglädje! 
Awarden skickar jag vidare och den för med sig lite förplikterser till er som får den för att föra den vidare.
A. Kopiera awarden
B. Länka personen som har gett dig den.
C. Berätta sju fakta om dig själv.
D. Ge awarden till sju bloggare och länka till dem.
E. Lägg en kommentar i deras blogg om att de har något att hämta.


Sju fakta om mig, kanske ni visste kanske inte...

(1)
Jag är en tidsdyslektiker, försöker att vara ute i god tid men lyckas alltid komma exakt (i sista minuten).
(2)
Är ganska händig av mig, är bra när man vill få saker gjorda snabbt! Skulle vilja ha en snickarbod.
(3)
Älskar att ge Kärlek till min familj och speciellt till min älskade dotter!
(4)
Tycker att ordet omtanke är optimalt och något som jag försöker leva efter.
(5)
Har en ängel som jag saknar var dag, älskar dig mamma!
(6)
Jag har börjat få en mild flygskräck, har blivit värre sedan jag fick barn. Började i och med att vi var utomlands 9-11 och efter några flygningar med turbulens och plan med söndertrasade säten.
(7)
Tycker att shopping och inredning är härligt underbart!

Kram Maria

 

 

Inga kommentarer: