söndag 5 september 2010

Helgens mumsigaste

Nu är det söndag igen... Helgerna går så fort och jag skulle gärna vara hemma några dagar till, men det är bara att upp och hoppa i morgon bitti...  Tur att vi ska åka på en välbehövlig semester snart!

Min dator har börjat att krångla. Den vill inte ta sig ut på Internet, det börjar bli dags att införskaffa en ny.
I helgen har jag bakat Leilas goda äppelmuffins! Min bild kan jag dessvärre inte ladda upp, då jag inte kommer ut på nätet med min dator, så det blir en bild från receptet istället...

Med utbyggnaden går det sakta men (förhoppningsvis) säkert framåt. Min man håller på att gräva igen avloppet som han har lagt på det rätta stället. Till veckan ska han troligen bli klar så att byggarna sedan kan börja att hugga in! Spännande!

Ha en fortsatt trevlig helg!




Kram Maria

Inga kommentarer: