torsdag 8 december 2011

Snö!

Äntligen! Som vi har väntat på att det skulle bli snö! Idag var det -9 grader ute, alldeles perfekt enligt mig!

Har köpt en julros som står i fönstret, ångrade mig direkt att jag inte köpte några fler...

Till helegen ska vi ut i skogen och ta ris. Det kliar i mina fingrar att sätta ut små granar och göra kransar. Numer är det inte så lätt att ta sig ut själv, då man har två småttisar med sig. 

Wilma var så lycklig igår. Hon skulle på sitt första disco. De skulle klä ut sig och hon ville vara fe. Vingarna och fespöt är inte med på bild, men hennes fina lockiga hår är med! Hon var så mallig över sina lockar!

Ha en bra dag!




Kram Maria

1 kommentar:

Emma - Från min sida sett sa...

Vi har också lite snö! SÅ himla mysigt! Va söt hon är er lilla Wilma! Kram