måndag 16 januari 2012

Vackra ting

Då var det veckans första dag igen! Är det bara jag eller tycker även ni att veckorna går fort?!

I vårt kök just nu har mitt nya porslin kommit upp. Har börjat samla på detta porslin från Olsson & Jensen, Tycker att det är enkelt och snyggt! Har faktiskt sålt min gamla servis, så nu kan jag med gott samvete köpa lite nytt!

Även mina favoritljusstakar har hittat hit. Försöker piffa upp vårt kök lite... Snart, snart blir det vår, då ska köket ut. Det är både med spänning och fasa jag ser fram emot detta. Spännande med ett nytt kök samtidigt som det gamla måste ut, golvet rivas upp och att vi därmed måste leva utan kök en tid...


Kram Maria

1 kommentar:

Villa Hemma sa...

Halloj

Ja, nu vill vi ha vååår :)

Underbart foto på dina barn i högerspalten, man bara smälter av den lillas leende :)

Kram