fredag 24 februari 2012

Taklampa

Hallå!

Hoppas att allt är bra med er! Här har vi haft sjukstuga, då Wilma har haft krupp och hög feber. Tror nu att det är på bättringsvägen! Det är så många som är liggandes just nu, verkar som nästan alla har drabbats av förkylningsvirus på något sätt... Nog om detta!

Tänkte visa er min nya lampa till vardagsrummet. Vi har varit utan ända sedan rummet blev klart, nu är det så mysigt att kunna tända lite om kvällen! Måste säga att det är ett underbart sken från lampan! Frågan är om jag ska ha det vita tygskyddet om sladden eller inte?!  Den får hänga kvar på ett tag får se hur jag tycker sen!

Nu ska jag roa mig med lite fredagsstädning! Ha en superhelg!

Lilla Ida har föresten börjat "krypa" ålkrypning och tar sig nu mer fram överallt!








Förstår inte varför mina bilder känns så suddiga...

Kram Maria

2 kommentarer:

sa...

Stuen deres er helt fantastisk fin - og lampen og :)
Søte lille som åler seg avgårde!
Ønsker dere en fin helg :)
Klem Anette

Små Idéer sa...

Hej! =)
Det var jag som frågade om du hade blogg via Ellos tävling, underbar =)
Lampan var är den köpt? JÄTTE fin!!!

Ha en fin kväll! Jag ska fortsätas inspireras av dig och lägga dig direkt i min favvo lista!

Kram Jennifer