söndag 1 juli 2012

Sängkappa

Hej!
Hoppas att ni har haft en bra helg! Här har jag nu äntligen plockat ur allt! Nu kan det köras igång inne, bara utsidans grund (till hallen) blir klar.

Bäddade rent i sovrummet idag! Så skön känsla med rena härligt doftande lakan! Visar nu min nya sängkappa från H&M som jag beställde tidigare. Kommande projekt i sovrummet är en ny sänggavel och lite ljusare kulör på väggarna.  Tänker själv bygga mig en gavel utav råspont. Får bli sen när allt annat är klart!
Som den observante ser så har Idas Juno flyttat bredvid vår säng. Det är perfet att kunna lyfta bort ena spjälsidan och lägga en hand på henne om natten!

Imorgon åker jag och tjejera till Stockolm. Stannar där tills på fredag! Ska bli så mysigt, saknar stan ibland... Hoppas bara att vädret blir bra (uppehåll kan vi i alla fall få!) Ska bland annat besöka Skansen, ta en lunch på mysiga Zetas, träffa lite vänner och naturligtvis gå på någon inredningsaffär! Mannen ska vara hemma och fixa med huset.

Ha det bra så länge!




Kram Maria

1 kommentar:

Linnéa sa...

jättefint!