fredag 19 oktober 2012

Kran och underbart diskmedel!

Fredag!
I vårt kök som snart snart är klart, har jag invigt vår nya kran tillsammans med det mest underbara diskmedlet från L:A Bruket! Det (liksom deras tvålar) doftar såå underbart. Hela köket blir att lukta gott!

Nu ska jag vila och snart krypa ner i sängen. Det ska bli så skönt! Bara en arbetsvecka kvar innan jag får vara ledig i nästan en hel vecka! Då ska jag greja och försöka få ordning här hemma. Vilket nu mer inte är helt enkelt när man har en ettåring som mer än gärna hjälper till med allt!

Tack för era gulliga kommentarer om vårt kök! Kul att ni gillar det! Ni får se mer bilder sen när jag har kommit i ordning!

Ha en trevlig helg!





Kram Maria

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va härligt att kunna stå och titta ut genom fönstret samtidigt som man diskar!!

Kram
Ulrika

du är det viktigaste ditt liv! sa...

Åh, va fint Maria!
Ha en fin vecka!
Kram Jennie