måndag 12 november 2012

Något till mig själv!

Hej!
Just nu håller jag på att måla mina kökshyllor! Efter det väntar en rättningshög av mattematikprov. Kikar in för att visa er resultatet efter fredagens besök vid denna butik! Köpte två halsband till mig själv! Planen var att köpa ett brunt halsband med pärlor och tofs, men det blev ett svart! Den supersnygga butiksägarinan hade det på sig och det var så snyggt! Hittade även ett underbart halsband med buddha, kanske han kan hjälpa till med att leva i nuet och få harmoni ;)

Idag har jag varit ledig! Vi har haft besök hela dagen, vilket har varit roligt både för mig och barnen! Älskar att vara tillsammans med härliga människor som ger energi!

Nu åter till målningen!




Kram Maria

1 kommentar:

Träning Inredning Inspiration sa...

Fina halsband. Ja visst är det så ibland att man köper det personalen har:)