torsdag 9 maj 2013

Ledighet!

Hallå!
Det blir ganska glest mellan inläggen just nu! Här kommer bilder från olika håll i vårt vardagsrum, som det ser ut just nu! Ni som följer mig på Instagram känner igen några bilder!
Nytt på skänken är en finfin lampa som jag så länge har önskat mig! Tänkte köpa den själv efter lite undansparningar och kalsbidrag. Blev då ganska ställd då jag fick den i present av min mycket snälla make! Just nu får lampan stanna här! Har några funderingar på om den ska upp i sovrummet när det är klart. Ska snart påbörja en minimakeover där, med nya tapeter och lite annat småfix! 

I fönstret har vi stenar från våra utlandssemestrar i Grekland och Cypern. Som jag längtar efter en resa just nu!! Vill till någon europeisk storstad, som t.ex. Rom eller Paris. Tänk att gå runt att strosa i mysiga butiker och se på alla vackra byggnader... Längtar även tillbaka till Cypern... Vi får hoppas på lite mer sol och värme här hemma!

Just nu är har jag några lediga dagar! Skönt efter några ganska intensiva veckor på jobbet! Nationella prov som tagit upp mycket tid. 
I helgen ska vi umgås, fixa lite i badrummet och åka en sväng till staden för inhandling av blommor! 

Hoppas att ni får en mysig helg! Tack för att ni kikar in här hos mig trots glesa inlägg!









Kram Maria


Inga kommentarer: