måndag 31 mars 2014

Drömmar

Så här i vårtider är det lätt att drömma sig iväg mot värme, ledighet och bad...
Ett land som ligger mig varmt om hjärtat är Grekland. Hit åkte jag som barn och sedan dess har det blivit många turer. Gillar att upptäcka nya öar, byar och orter. De får gärna vara små, pittoreska och ha kvar en härlig charm.
Skulle jag vinna pengar på http://www.jackpotcity.org/sv så vore ett hus i en mysig by en dröm. Tänk att ta flyget ner, ha sitt eget vita stenhus med havet som vy...
I år ska jag njuta av vårt sommarsverige med pyssel i trädgården istället. Hoppas att vi får en lika fin sommar som förra året!

 
Kram Maria


1 kommentar:

Johanna sa...

Jag och familjen har precis bokat en vecka på Kreta i sommar. Jag öluffade i Grekland för 8 år sedan men har aldrig varit på Kreta. Så det ska bli spännande! Ha en fin kväll!

Kram Johanna