lördag 20 juni 2015

Blommande favorit

Igår hade vi som sagt bröllopsdag. Då fick jag denna bukett av min käre make. Pioner är min absoluta favoritblomma. Visst är de vackra med sina stora mjuka blommor?!

Vi firade midsommar med traditionellt firande, god mat och trevligt sällskap. Synd bara att vi har så extremt mycket mygg. Nästa sommar blir det nödvändigt med ett inköp av en myggmaskin. 

Idag har jag umgåtts med en kär släkting som bor alldeles för långt bort. När vi ses känns det som igår, barnen leker ihop och vi bara trivs i varandras sällskap. Ska försöka hälsa på snart, jobbigt med en saknad efter varandra. Tänk att man kan tycka så mycket om andra människor, älskar den känslan!






Vårt golv i matrummet börjar bli slitet efter vår käre hund Buster. Vi valde att behålla golvet vid utbyggnad/ renoveringen. Golvet slipades, betsades och lackades med en matt lack.  Ska vänta ett tag till innan vi slipar om det.


Visar även en halvsuddig bild från mobilen på vår lilla majstång som min make gjorde tillsammans med tjejerna igår. 

Nu väntar sängen. 
Sov gott!



Inga kommentarer: