torsdag 25 juni 2015

Start minimakeover i köket

Att ha inredning som intresse är ganska kul!  Trodde aldrig att jag skulle falla för mässing och guldtrenden. Samtidigt var jag väl medveten om att detta säkerligen skulle ske bara jag "vant" mig vid trenden. Som jag trodde blev det också! Nu har jag fallit pladask och är löjligt förtjust i allt som glimmar.

 Har fantiserat om att göra en liten makeover, att förnya köket lite. Hittade knoppar och skålhandtag mycket billigt på nätet, allt för under 500- lappen. Nästa vecka kommer knopparna och då får vi se om det blir som jag har tänkt. 

Kunde inte låta bli att ta några kort efter att jag skruvat fast de nya handtagen. För att göra köket mer somrigt letade jag reda på min gamla blåa matta som fick komma fram ur garderoben igen. 





Var så osäker på om jag gillade det i början, men nu efter ett tag tyckte jag att det blev bra! Skulle jag ångra mig kan jag alltid sätta tillbaka de gamla handtagen. 

1 kommentar:

Marie maräng sa...

Vilket härligt kök du har! Jag känner likadant inför guldiga trenden...
Men jag tycker dom nya handtag passar fint i ditt kök :)

Trevlig helg!
Kram Marie