måndag 14 december 2015

Sjukstuga

Då var det återigen dags för feber och förkylning. Precis när de förra bacillerna äntligen hade gett sig av blev det i förrgår natt uppenbart att de var tillbaka. En natt med hosta och därefter en natt med feber. Det är vår minsting Ida som är sjuk. Tyckte mig dock märka att även storasyster var tät vid läggdags... 

Här hemma passar jag på att göra lite nytta framför datorn innan jag ska sova bredvid de små. Känner mig ganska seg i skallen och behöver nu lite sömn.

Visar er en halvmörk bild från vårt matrum. Det bästa med denna årstid är att man nästan kan ha ljus tända från morgon till kväll. 


 
 
 
Visare er några finheter som gärna skulle få komma till mitt hem.


Gillar de klassiska och stilfulla vinglasen Essence från littala.

Essence rödvinsglas  4-pack - 4-pack - Iittala 

Härligt lyxiga badprodukter från Love Warriors



Jag älskar lampor...

Klassisk bestlite skulle passa perfekt i mitt kök...


Flos är bara så läcker...


 



Trevlig kväll!

Kram Maria

Inga kommentarer: