fredag 27 maj 2016

Hektisk och händelserik vecka

Då är det fredag igen och slut på veckan. 
Här har vi precis ätit middag och tjejerna ligger på en madrass på golvet och äter fredagsmys bestående av chips och ekologiska vindruvor. 

Denna vecka har varit händelserik på lite olika sätt. 
Jag har äntligen blivit klar med alla betyg (pust), inlett mitt nya nyttiga liv i nio dagar, varit på intervju och har olika beslut att ta ställning till. 

På måndag fyller vår Ida 5 år. 
Detta innebär en lördag med bak och en söndag med kalas.
För att fira vår tjej köpte jag årets första pioner och en alldeles ljuvlig snitthortensia. Detta är materiell kärlek deluxe. 

 












Nu ska jag mysa med tjejerna och mannen innan det är läggning. 

Hör av er om ni vill köpa C9 av mig genom att maila mig till mariasvitabo@hotmail.com
Jag skickar över hela landet. 

Kram Maria





Inga kommentarer: