tisdag 28 juni 2016

Besökare

Idag har jag haft besök av två trevliga damer, Carina Olander och Anna Truelsen. 
De fotade inför ett reportage. 

Det var spännande och intressant att se hur de jobbar. Extra roligt eftersom jag själv drömmer om att en dag ta steget ut i fotovärlden. 

Att få finbesök innebar också att jag nu har rensat och städat i hela huset. Äntligen blev vår hall tom, den har allt för länge agerat förvaring åt diverse saker. 



Jag förbereder inför besöket och har numer en städad hall!
 


Nu ska jag lägga mig i soffan och bara slappa. 

Kram Maria

4 kommentarer:

Rosi sa...

Visst är det skönt när man känner sig nöjd med något man gjort klart... Tillexempel städat :)
Noterade en fin almanacka där på väggen. Vart har du köpt den?
Önskar dig en fin dag :)

Hem och Lycka sa...

Å vad skoj! kram Mia

mariasvitabo sa...

Hej Rosi!

Almanackan på väggen är lösa blad med motiv från Elsa Beskow. Kommer dess värre inte ihåg varifrån jag köpte den.

Trevlig kväll!

mariasvitabo sa...

Hej Mia!

Ja, det känns hedrande och mycket roligt!

Kram Maria