måndag 11 juli 2016

Kväll i lugn och ro

Efter en dag med barnbus vilar jag nu i orangeriet medan mannen nattar tjejerna. 
De har båda lekt med kompisar och det har blivit lekstugelek, vattenkrig, sminkning, docklek, bad och film. Nöjda och glada sommarlovsbarn! 
Ikväll bäddar vi i gästrummet. Ibland vill de göra något extra. Då är det mysigt att "flytta" från sina ordinarie rum ner till gästrummet. 

Passar därför på att redigera lite bilder på en söt bebis som jag fotade förra veckan i orangeriet. Med mig har jag mitt favorit te med smak av ingefära och citron.
Just nu kikar solen fram en snabbis. Alldeles nyss regnade det. Runt om kring svävar tunga mörka moln. Vädret verkar aldrig kunna bestämma sig... Jag hoppas fortfarande på sol och värme!








Hoppas att ni har en bra måndagskväll!

Kram Maria

 

1 kommentar:

Plommonhuset sa...

Vilket härligt rum!!! //Sofia