tisdag 23 augusti 2016

Kväll i uterummet och världsfin kudde

God kväll!
Här på bloggen är det just nu långt mellan uppdateringarna. Har börjat jobba och har fullt upp med skjutsar till diverse fritidsaktiviteter. 

Idag när jag kom ut från jobbet var det vart, riktig högsommar. Så himla underbart!
Hoppas att värmen kan stanna i några dagar. Jag har riktigt saknat den.

Nu när det går mot höst har jag unnat mig lite nya sängkläder och örngott från Beach House. Efter att testat deras sänkläder kan jag inte längre vara utan dem. Så underbart mjuka!

Två av örngotten hamnade i orangeriet. Har faktiskt suttit i orangeriet ikväll med tända ljus och bara andats alldeles för mig själv. Orangeriet är min lilla fristad där ro råder, nästan lite sakralt.

Jag och tjejerna brukar lägga oss i soffan i orangeriet och mysa. Stryka fjädrar eller grässtrån över ansiktet på varandra. Älskar dessa små mysstunder i den annars ganska hektiska vardagen. 

Snart kommer det ett finfint erbjudande från mig till er hos Beach House. Håll utkik här på bloggen eller på Instagram. 












Vet ni vad? Jag håller på att göra ett "läskigt" projekt som innehåller färgen grå. 
Vad det är kommer ni snart få ta del av. 
 

Kram


Inga kommentarer: